
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند
می گویند حساسیت فصلی است
آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . .
—–
به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند
—
خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس
ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . .
عاشقانه های دکتر شریعتی
عشق که چیز تازه ای نیست، هرکس در زندگی داشته و دارد.
البته در سطح های بلند ، کوتاه ، در تجلی های زشت و زیبا، متعالی و پست،کوچک و بزرگ و حتی از جنس های گوناگون (دکتر علی شریعتی)
عشق و دوست داشتن، تجلی اش پرستش و نیایش است (دکتر علی شریعتی)
عشق یعنی احساس حدایی کردن یک روح از مبدا خود، از خویشاوند خود، از زادگاه و وطن شایسته خود (دکتر علی شریعتی)
عشق زاییده تنهایی است نیز زاییده عشق است…
عشق سوختن نیست، سنجیدن است ، آتش نیست ، ترازو است و هریک را پله ای، کفه ای.
عشق ، ریشه تجلی مکتب های عرفانی است و مذهب هم جلوه ای از همان.
عشق نیرو و حرارتی است که از کالری ها و پروتئینی که وارد بدن می شود زاییده نمی شود.
عشق ، بی ایمان، یک جوشش غریزی کور است و کشش نیازی که طبیعت بر ساختمان
آدمی تحمیل کرده است ، آنچنان که بر ساختمان جانور نیز تحمیل کرده است ،
نیازی چون گرشنگی و تشنگی…
عشق ، بی تابی یک روح تشنه، نیازمند و نیمه تمام و مجهول و تنها و
بیگانه برای یافتن خویشاوندش، آشنایش، هم جنس اش ، نیمه دیگرش ، چشمه
گوارایش و… است…
عشق خدا و آزادی خدا ، هردو خویشاوند یکدیگرند، عشق خواهر آزادی است و آزادی برادرش و غصب و اسارت مادر و پدرشان..
ایمان بی عشق تعصبی کور است و عشق بی ایمان کوری متعصب..
ایمان بی عشق اسارت در دیگران است و عشق بی ایمان اسارت در خود…
نیایش، تنها وسیله ای برای کسب نیازمندی های ما نیست، بلکه خود تجلی یک عشق نیز هست. (دکتر علی شریعتی)
سرمایه داری و زندگی کاسب کارانه و زندگی پولی، معنویت و ارزش و عشق نمی شناسد..
انگیزه جنسی ، همه، اما در آغاز آرایه و لعابی از عشق بر روی خود می کشند یا ما می کشیم
با عشق تنها با عشق می توان از زندان من آزاد شد
ایمان و عشق پیش از شناختن و انتخاب کردن هیچ نمی ارزد
—
متن عاشقانه
—
نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن . . .
—
یاد آن روزی که یاری داشتیم / این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم
ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم / این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم .
—
اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است ، دل عجب موجود سخت جانی
است ! هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد ! و باز هم میتپد .
–
جدیدترین اس ام اس های احساسی
–
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
–
متون غمگین و دل نشین
–
از ما که گذشت
ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن
تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند . . .
—
اتل متل موش موشی عزیز دلم پس کوشی دلم شده قلمبه نکنه تویی که توشی!
—
در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هم از لطف شما بود و نمیدانستیم
من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمیدانستیم
رنج بیعشقی و تنهایی و بیمهری یار / همه تقدیر خدا بود و نمیدانستیم . . .
—
دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟ آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟
—
در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور / حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور
گردش چرخ نگردد به مراد دل کَس / غم بی مهری این مردم بی عار مخور . . .
—
بگذار بگویند خسیسم
من
دوستت دارم هایم
را الکی خرج نمیکنم
جز برای مهربانی خودت . . .
—
چه بگویم که اشکم همه فریاد دلم است چه بگویم که بی تو تنها ترین تنهایم چه بگویم…؟؟؟چه بگویم…؟؟؟ای همه ی هستی وجودم….؟؟؟!!!
—
پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال
لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس . . .
—
تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم… تا گل من هست زندگی باید کرد…
—
راستـش را بگو
نکند تو همان “این نیـز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟
—
برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم / برایت یک بغل مریم ، که مست می
شوی هر دم / برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده / برایت یک غزل
احساس ، دوبیتی های عطر یاس / برایت هر چه خوبیست ، صمیمانه دعا کردم…
—
خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن
بی اعتنایی هایم را جدی نگیر
در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی . . .
—
اونی که دوستت داره زندگیشو پات میریزه که فقط شادیتو ببینه
تویی که دوست داشته میشی هزارتا ناز میکنی براش!
—-
اگه ما کنار هم باشیم خوشیم , پس خوبه از هم جدا نشیم , من کنار تو , تو کنار من , پس نگاه به هر غریبه قدغن
—
گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت
تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند . . .
—
میدونی چرا برات اس میفرستم چون برای ۱ثانیه اسمم میاد رو گوشید. و تو ۲ثانیه به من فکر میکنی و این ۱ثانیه یه دنیا برام ارزش داره…
—
این جمله را هرگز فراموش نکن
“برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است” . . .
—
در حنجرهام شور صدا نیست رفیق
یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق
بگذار که قصه را به پایان ببرم
آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق . . .
—
دریا همیشه از من دلگیراست ، میدانی چرا؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم..!
—
دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم
از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود . . .
—
اس ام اس عاشقانه دی ۹۰
–
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست
حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست
بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .
—
اسمتو رو دستام مینویسم تا همیشه وقت دعا اولینو آخرین خواستم تو باشی.
—
تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست
بلکه هر لحظه دلم مست تماشایى توست . . .
—
اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .
—
چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم . خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم
—
چه رابطه مرموزی است
میان پیداترین زخم و پنهانترین راز . . .
—
در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ، باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی؟
—
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتصد هزار و ششصد
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
—
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی
در خانه ی ما آمد ، آن پادشه خوبان
آن پادشه خوبان ; داد از غم تنهایی . . .
—
احتیاط باید کرد
همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز
بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند . . .
—
از تقدیر سرنوشت غمگین مباش
چه بسا سگ هایی بر روی اجساد شیرها رقصیدند
شادی کردند و خود را بزرگ پنداشتند
ولی نمی دانستند شیر، شیر می ماند و سگ، سگ . . .
—
عاشقی یعنی تحمل! نه شکایت نه گله….
—
باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .
—
هرچیزی خاک میشه جز غرور همانطور که هر چیزی متولد خواهد شد جز عشق
—
عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟
عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است . . .
—
کوچه پس کوچه این شهر تو را می بوید
عطر خوش بوی تنت ناب تر از مُشک و گلاب
بوسه ای از لب شیرین تو شد سهم دلم
این غزل جای من امشب شده بد مست و خراب . . .
—
در ستایش مهربانیت ، همچون نماز مسافر شکسته ام!